Algemene voorwaarden

FAQ

O0 A1310
  • Wat zijn jullie openingsuren?

    Wij zijn open van dinsdagmiddag tem zaterdagmiddag. Wij zijn gesloten op zaterdagavond, zondag en maandag. Op de contactpagina vindt u meer info over extra sluitingsdagen en vakanties.

    Wanneer worden de nieuwe datums open gezet?

    Vanaf 1 november 2024 gaan de maanden januari, februari en maart 2025.

    Kan ik reserveren voor een groep?

    Gezelschappen tem 8 personen kunnen gezellig tafelen in het restaurant. Meer dan 8 personen is niet mogelijk.

    Kunnen jullie het menu aanpassen?

    Het menu kan aangepast worden voor een zwangerschap, pescotariërs en vegetariërs. Mensen die niets uit de zee eten, krijgen een vegetarische optie ter vervanging. Vegan is niet mogelijk. Officiële allergieën worden aangepast, met andere wensen proberen we zoveel mogelijk rekening te houden.

    Mag ik mijn hond meenemen?

    Neen. Huisdieren worden niet toegelaten in het restaurant, binnen noch buiten.

    Is er een dresscode?

    Neen. Specifiek een veelgestelde vraag door heren, een korte broek mag zeker.

  • Is het restaurant toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

    Ja. Alle rolstoelgebruikers kunnen bij ons binnen via de parking, alsook is er voldoende ruimte in de toiletten en zijn de tafels hoog genoeg om een rolstoel onder te schuiven.

    Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Cash, debit kaart, VISA, Mastercard, VPay en American Express. Maaltijdcheques worden niet aanvaard.

    Hebben jullie een terras?

    Ja. Afhankelijk van het weer serveren we al dan niet buiten.

    Kan ik mijn vervallen bon nog gebruiken?

    Neen. Onze bonnen hebben reeds een lange gebruiksperiode, ik ben zeker dat u een gaatje in uw agenda vindt om even langs te komen.

    Kan mijn cadeaubon verlengd worden?

    Neen. Cadeaubonnen worden niet verlengd.